Jenda – Září 2017

Ahoj, zdravím všechny kapraře.
Zhruba před třemi měsíci jsem si naplánoval zářijovou týdenní výpravu na svou oblíbenou svazovou vodu. Konečně nastal den odjezdu.
Po příjezdu, vybrání místa, postavení bivaku a rozbalení prutů se věnuji připravě montáží.
Mou nástrahu tvořilo boilies Maximus a Glm Stench 24 mm. Oba tyto druhy boilies jsem kombinoval s pop upy Black Robin a Fire Plum.
K zakrmovaní jsem používal játrové pelety, které jsem dipoval v tekutých játrech.
Po prvním dnu jsem byl bez záběru. Druhý den navečer konečně přichází první úlovek lyseček 3 kg na Glm Stench + pop Black Robin s radostí ho pouštím zpět do rodného živlu s přáním mnohem většího úlovku. O několik hodin později podebírám kapra 6 kg. Další den jsem ulovil kapra 7 kg.
Oběma kaprům zachutnala novinka boilies Maximus+ pop up Fire plum.
Ve Středu ráno bylo splněno mé přání, po krásném souboji podebírám šupíka 13,5 kg, kterému zachutnalo 24 mm Glm Stench+ pop up Robin Black. Převládla u mě radost z tak krásného kapra.
Potom se mi ještě podařilo ulovit lysce 7,5 kg na Maximus + pop up Fire Plum. Po té se ještě dokonce výpravy na břeh podívalo několik kapřích dorostenců.
Z této výpravy jsem odjížděl velice spokojen.
Za KC Team Honza Rajdl

Dejv – Srpen 2017

Ahoj kolegové rybáři,

V polovině srpna jsem ukořistil několik málo hodin volna, na nic jsem nečekal a vyrazil zkusit štěstí na 24 hodin k vodě. Vybral jsem si jeden menší svazový rybník o rozloze 2ha. Jako nástrahu jsem zvolil Monster Hemp.

Po výběru lovného místa jsem do vytipovaného místa naspomboval pár dávek partiklu v kombinaci s půleným Monster Hempem. Počasí nebylo nic extra, celý den pršelo, jen tu a tam na pár okamžiků vylezlo slunce. První záběr se dostavil až pozdě večer a ke břehu se podíval kapří dorostenec.

Druhý a vlastně poslední záběr mého 24hodinového lovu se dostavil druhý den dopoledne, kdy se mi podařilo chytit pěkného lysce s váhou 7kg. Posledních pár hodin lovu už nepřineslo žádný záběr. I přesto jsem si tyto okamžiky dokonale vychutnal a s vědomím, že se mi podařilo ulovit na podmínky tohoto revíru slušnější rybku jsem mohl spokojeně odjet domů.

Za Kamikaze Carp Dejv

George, Milda a Štěpánek – Víkend s výhercem

Zravím všechny příznivce kaprařiny. Nastal den D a víkendová výprava na Pilský rybník v Bohdanči s výhercem naší soutěže je tu. Já s Mildou vyrážíme na místo už o dvě hodiny dříve než byl domluvený čas, kdy se sejdeme abychom stihly vše připravit . Výhercem byl desetiletý Štěpán proto přijíždí na místo i se svým tátou Leošem. Rychlé seznámení a jde se na to. Vše připraveno, šest montáží leží na dně a netrvá dlouho a Štěpánek už se pokouší přeprat první rybu a to hned jesetera o délce rovných 100 cm. v očích Štěpánka je vidět ohromná radost a štěstí, což nás samozřejmě moc těší. V průběhu víkendu jsme se věnovali hlavně vázání montáží, strategii lovu samotného a správné technice nahazování, což už Štěpán celkem s přehledem zvládal sám. Podařilo se nám ulovit několik krásných jeseterů ale samozřejmě i kaprů. Největší kapr vážil rovných 13 kg, takže veliká spokojenost na obou stranách. Štěpánek se svým taťkou byli super lidé, s kterými jsme si hned rozuměli. Víkend utekl jako voda a najednou bylo po všem a nastal čas loučení, Štěpíka jsme společně pochválili za snahu, šikovnost a neskutečnou výdrž a houževnatost v tomto krásném koníčku jako je sportovní rybolov. Loučíme se a poslední slova k nám od Štěpiho se slzičkou v oku jsou: ,,Moc jsem si to s vámi užil a chtěl bych si to někdy zopakovat.“ Myslím že výprava se nad očekávání vydařila .
Za KC team Miloš , Stěpán a George ;-)B-)

Tomáš – Srpen 2017

Čus lidi, konečně jsem se dostal na 3 dny na soukromý revír Vlkošov. První den po masivním zákrmu boilisem a partiklem jsme vyčkávali na první záběr. První noc vůbec nic a druhý den ráno v 1:35 hodin to započalo. Přišli 3 kapři, všichni okolo 70cm a 7-8 kg na GLM stench a Maximus. Během dne pak přišlo několik kaprů také okolo 7-9 kg mezi nimi i krásní lysci. V noci okolo 23h se na nás podívali dva krásní kapři. Znovu ta stejná sorta. Potom již nic nepřišlo, strhla se bouřka pruty sebou mlátili i ve stojanu a tak jsme to vytáhli a šli se vyspat. Ráno, když na chvíli přestalo pršet, jsme vyběhli a nahodili pruty. Po první hodině přišel záběr na vyzrálé ovoce. Nakonec se nám povedlo ještě pár kapříků na Fire plum. Tak to bylo asi tak všechno z teto výpravy.
Díky za společnost patří mé rodině. Mužů jen doporučit jeďte na ryby s celou rodinou. Je to poté mnohem hezčí a zážitky sdílíte za živa a ne přes fotky.
Za Kamikaze Carp Tom

Eliška – Srpen 2017

Ahoj rybáři a rybářky,

tak už i já jsem se konečně dostala k sepsání krátkého článku z mé poslední výpravy.

Jela jsem jen na krátkou výpravičku k řece. Nakrmila jsem kukuřičnýma peletama a přikrmila pár hrstmi boilies. Pod háček jsem zvolila jak jinak než testované boilies Maximus a zadařilo se! Po několika hodinách se rozezněl můj hlásič a po zdolání se na mě přišel podívat krásný kapřík, který bohužel měl zadní ploutev celou rozřízlou. Taková říční závojnatka. No alespoň se poznáme, až se uvidíme příště. J

Krásný den všem slušným kaprařům a rybářům.

Za KC Team Eliška.

Dejv – Srpen 2017

Zdravím všechny slušné rybáře,

Z nedostatku volného času se momentálně dostávám k vodě jen na několik málo hodin, ale i v tak krátkém čase se dá nachytat spousta krásných ryb. Pro krátké, jednodenní vycházky si většinou vybírám vody a místa, které dobře znám. Dodává mi to větší důvěru a šanci na ulovení kapra.

Tentokrát jsem ovšem změnil strategii a vydal se na jednu mnou (a myslím, že nejen mnou) zapomenutou vodu. Pro tuto vycházku jsem si s sebou vzal boilie Monster Hemp. Během 4 hodin se mi povedlo docílit pěti záběrů. Dva záběry se mi bohužel nepovedlo proměnit a tři šupináči se podívali na břeh z toho jeden hezčí o váze 6,20kg.

Za Kamikaze Carp Dejv.

Máťa – Srpen 2017

Zdravím všechny příznivce Kamikaze carp.
Vzhledem k tomu, že přes prázdniny na výpravy za kapry nejezdím z důvodu velkého tlaku na naše svazové vody, jsem začal pociťovat abstinenční příznaky a touhu povodit si nějakou šupinu. Vybral jsem si nedalekou malou vodu a byl zvědavý, co skrývá. Jezírko je pod celoročním tlakem masařek, ale řekl jsem si, že to na 24 hod. zkusím.
Vzal jsem si s sebou 4kg naší novinky v testu Maximus. Teplota toho dne dosahovala ke 40ti stupňům, ale přesto jsem vyrazil. Našel jsem místo ve stínu a před sebou měl mělčí část jezírka. Na každý prut jsem nakobroval cca 1kg kuliček. Jedna montáž byla nastražená na panáčka, druhá jedna kulička na dno. Celou noc se nic nedělo, i když se kapři ukazovali. Ráno jsem trochu dokrmil a v půl šestý to přišlo. Pozvolná jízda, 10ti minutový souboj a na konci krásný čistý šupík 84cm/11,40 kg. Měl jsem radost, jako bych chytil 20ti kg kapra, protože z tak malé vody jsem to opravdu nečekal. Maximus ukázal svojí sílu. Určitě se na jezírko během prázdnin ještě vrátím.
Hodně krásných chvil u vody přeje Máťa

Úspěšná výprava s Kamikaze Carp

Náš zákazník nám zaslal krásné kapříky ulovené na naše boilies. Děkujeme a jen tak dál! 🙂

Štěpán – Srpen 2017

Ahoj všem
Vyrazil jsem na 3 dny k vodě za účelem si odpočinout,a něco málo pochytat. Po příjezdu k vodě jsem postavil bivak, připravil pruty , krmení a montáže zvolil jsem boilie Monster Hemp na první prut a na druhý prut jsem zvolil kuličky Fire Plum . Vybral sem si dvě různý hloubky první byla okolo 3 m , a druhá kolem 4m . První den jsem bojoval s rybí drobotinou a velkou aktivitou bíle ryby , proto sem začal vymýšlet různé montáže. Délku vlasu od háčku. Moje strategie byla následující zbavit se bíle ryby , a kapři drobotiny na místo jsem přihodil cca 1 kg možná víc partiklu které sem pravidelně krmil , a 1-4m od místa sem pokládal montáže kterým sem vždy přihodil dvě hrsti boilie . Montáže jsem nechal stejné kromě toho že jsem zvolil na jeden prut dvě kuličky maximusu. A netrvalo to dlouho približně po 5 hodinách přišla krásná jízda , a přišel kapřik okolo 8,5kg na dvě kuličky maximusu. Měl jsem radost ze už přišla větší ryba. Po pár hodinách čekání přišel další krásný kapřik už o trošku těší o váze 9,5kg na kuličku Monster Hemp. Výprava se blížila ke konci a já spokojeně balil věci a odjížděl domů.