2.Dragon Baits CUP NEDVEKA 2018

Ve dnech 11.-14.10.2018 se tým Kamikaze Carp Raimund Chlapek a Roman Plaček zúčastnil rybářského klání na krásné nádrži Nedveka u obce Hostim nedaleko Znojma. Soutěžilo se v lovu kaprů a amurů, jako bodovanou rybou byl úlovek od 7kg výše a celkově bylo bodováno 6 nejtěžších ryb.

Po příjezdu na místo, nás nádrž přivítala vybarvená v krásných barvách podzimu. Obloha byla bez mráčků a okolí hrálo všemi barvami, červená střídala žlutou, oranžová ještě zbytky zelené.

Nejdříve na nás čekalo rozlosování, kdy se losovalo dvoukolově. V prvním kole jsme si vybírali, v jakém pořadí budeme losovat o lovná místa. V druhém se losovali samotná místa. Šťastná ruka vytáhla z osudí lovné místo 15 (podle mapky jezera místo 13-14). Jelikož jsme na tomto jezeře již závodily, tak zavládlo v týmu velké zklamání.

Po příjezdu na místo a vybalení všeho načiní, jsme si vybrali nejvhodnější místa k náhozu. Ve čtvrtek v 15:00 byl start závodu. Vzhledem k teplotě vody, která byla již pouhých 13°C vybrali jsme si návnadu GLM, MAXIMUS a Jahoda-losos, s kterými jsme měli již dříve dobré zkušenosti. Z dřívějších závodů jsme věděli, že zdejší osádka ryb má ráda místa co nejvíce u břehu. Bohužel protější břeh byl pro nás nedosažitelný ve vzdálenosti cca 160m. Proto jsme zvolily místo co nejblíže břehu. Tam jsme umístily dvě nástrahy. Další prut jsme nahodily do volného prostoru do středu nádrže. A ten poslední podél břehu ke spadlému stromu. Zakrmily jsme skromně do každého místa po 20 kuliček GLM, Jahoda a Maximus, a teď již jen čekat na úlovek.

Noc byla dlouhá a my bez záběru. Nějaké úlovky se na ostatních místech objevily, ale byli to velmi skromné úlovky. V pátek kolem 8 hodiny jsme zaregistrovali nevelký pohyb vlasce, kapr přizvedl návnadu a zcela pozvolně začal napínat vlasec na prutu, co byl nahozený v zátoce cca 30m od břehu. Na nic jsme nečekali a zasekli. Po chvilce se na břehu objevil první úlovek, krásný šupík o váze 12,08kg. Zachutnala mu návnada GLM, tak jsme ji opět nastražily. Celé dopoledne se nic nedělo. Až cca kolem 13 hodiny se rozezvučel signalizátor a na stejný prut se nám pověsil zase krásný šupináč a váze 8,81 kg. To byl na dlouhou dobu poslední úlovek. Místo se nám zcela odmlčelo. Proto jsme se v sobotu rozhodli ke změně a nastražili návnadu Moruše Krill. Cca po 5 minutách od náhozu se rozběhl naviják šíleným tempem. Na návnadu si smlsnul, tentokrát vetší úlovek, který se ale bohužel, k velkému smutku týmu, po pár metrech zdolávání vyháčkoval. Na místě kolem břehu se nic nedělo. Jelikož se místo stáčelo doleva a v cestě k ideálnímu místu nám stál 15m vzrostlý strom, rozhodli jsme se vyzkoušet překážku přehodit a umístit návnadu co nejblíže ke břehu. První nához se nepovedl a nástraha dopadla cca 10m od břehu. Druhý nához byl lepší, olovo přeletělo strom, rychle jsem sklopil prut, aby vlasec spadl mimo korunu stromu a ani jsem neviděl, kam nástraha dopadla. Po hodině čekání zapípal hlásič a na břehu se objevil šupináč 10,71kg opět na Moruši. Brzy se setmělo a místo se znovu zcela odmlčelo. Poslední den ráno jsem opět vyzkoušel stejnou taktiku a vyplatilo se. Z místa u stromu se k nám ukázal šupík 7,76kg tentokrát na GLM. Jelikož do konce závodu zbývali už jen 2 hodiny, a my podle průběžných výsledků spočívali na druhém místě, zaveleli jsme k útoku. Bohužel se trošku změnil vítr a další tři náhozy zůstali viset na stromě. Rychle vše převázat, ale čas neúprosně utíkal vpřed. Konečně se nához povedl. 10 minut před koncem závodu se ještě ozval signalizátor a my zdolali poslední rybu závodu, kapříka šupináče 11,73kg.

Bohužel útok na první místo se nezdařil. Přesto to byl překrásný závod, počasí přálo. Ryby sice moc nespolupracovali, ale i tak jsme velice spokojeni. Celou dobu jsme vždy průběžně přikrmovali 10-20 kuličkami do lovného místa a tato taktika se nám docela vyplatila.

Tak teď již jez vše sbalit a hurá na vyhlášení konečného pořadí. Celou soutěž provázela skvělá atmosféra a dobrá zábava. Tak a teď již jen zvládnout cestu domů.

Z krásných závodů a od hezké vody Vás zdraví tým Kamikaze Carp.

Raimund Chlapek a Roman Plaček

Nový Banán

Ahoj KC-čka, minulý víkend jsme s parťákem vyrazili na přehradu. Po vyhledaní lovného místa nám parťák Martin projel naše lovné místo echolotem. Potom co jsme našli pár zajímavých míst jsem rovnou zakrmil kukuřičnými peletami s boilies banán a jahoda. Boilies banán je novinkou a proto jsme do něj vsadili naše šance. Za naši výpravu se mi podařilo dostat na podložku 5 kaprů v rozmezí od 2kg do 7.5kg . Jako nástrahu jsem zvolil na jeden prut jahodu a na druhý banán s ananasovou plovkou. Většina záběrů přišla na banán s plovkou asi z 10 m hloubky. Toto boilies mi fungovalo na výbornou.

Uložit

Bojovník

Ahoj při poslední výpravě, kdy nám nepřálo počasí se mi povedlo zdolat jednoho  dlouhána s délkou 85cm a váhou 9,5kg. Co mu chybělo do váhy to nahradil bojovnosti. Více ve videu..

Za KC Martin.

odkaz ke stažení videa:

Víkend na svazovce

Ahoj KC-čka o víkendu jsem navštívil jednu menší svazovou vodu. Tato voda je dost zabahněná a proto jsem boilie předem zalil vodou s boostrem, aby nenasáklo bahno. Na tuto výpravu jsem použil boilie Sweet fish a ukázalo se, že tato volba byla správná. Podařilo se mi zdolat pro mě hodně ceněnou rybu s 76cm a vahou 8,7kg. Na tento revír se určitě ještě vrátím pokusit se zdolat ještě jednoho místní domorodce.

EXPEDICE LABEX TOUR

Čau zdravím všechy rybáře a rybářky. S mým parťakem Martinem jsme vyrazili na naší oblíbenou řeku Labe. Když jsme dojeli na místo vyložili jsme auto, postavili bivak, pruty a tak dále a šli jsem si zmapovat terén, který byl perfektní na rybolov. Po výběru místa jsme zakrmili boilies kukuřice játra a řepkove pelety a šli jsem si připravit nástrahy na návazec.
Já nasadil na jeden prut testovací jahodu, na druhý prut  Maximuse s ananasovou pop up a poté jsem to mrsknul na zakrmené místo a čekal jsem až mi přijde ryba. První den jsem chytil tři ryby okolo 60 cm a druhý den jsem nastražil to samé jako první den akorát, že testovací jahodu jsem zadipoval a obalil pastou. Celý den byl bez záběru až kolem 9 hodiny se na mě přišel podívat krásný lysáček o váze 9 kg a když už jsem si myslel, že ten den skočil a chtěl jít stahovat pruty, tak se ozval hlásič zase na jahodu a přišel se na mě podívat krásný pupkatý šupik o váze 9,5 Kg. Po zbytek výpravy se mi ukázalo ještě pár menších kapříku.
Za KC Team – Váňa

Pískovna

Ahoj všem slušným rybářům. Na pozvání jsem měl možnost si jít zarybařit na víkend na místní svazovou piskovnu v Čechách. Hned po příjezdu na místo jsem zpzoroval že u druhé strany se nějaké ryby ukazují. Neváhal jsem ani vteřinu a hned jsem nafoukal člun, a jel zmapovat dno, označit místa bojkamy a zakrmit. Ke každé jsem rozházel asi 1,5kg kuliček a pelet. Jelikož na místní vodě bylo používání člunu jen na mapování a krmení a chytání bylo pouze na odhoz tak jsem si své místa zvolil ve vzdálenosti 100m a druhé podél břehu cca 60m v takové menší zátoce. Na jeden prut jsem zvolil testovací Jahodu s pop up ananas a nahodil jsem to do zátoky a ještě prokrmil pár kuličkami kobrou. Ke vzdálenější bojce jsem zvolil samostatnou pop up ananas cca 5 cm ode dna. Ve 23:40 hod se mi ozval pravý prut od vzdálenější bojky, kde jsem měl samotné pop up ananas, po zaseku cítím že na druhé straně je celkem slušná ryba, po souboji podebíram krásného lysce s váhou 9,20 kg. Jelikož u nás na svazové vodě se smí chytat do půl noci, tak jsem pruty stáhl a šel si lehnout. Ráno ve 4:00 tam hned psilam oba pruty. Každé 4 hodiny to prehazuji měním kombinace ale bohužel marně do konce výpravy j

dav

sem se už záběru nedočkal. Ale bylo tam krásně a klid.
Za KC team Milan.

Ahoj, během poslední výpravy se mi povedla jedna pěkná ryba s váhou 12,5kg. Misto jsem dva dny předem provnadil boiliem Maximus a Jahoda. Na maxima mi moc záběrů nechodí, ale když příjde, tak stojí za to. A to se stalo i teď. Ať Vám to jezdí!

Za KC Team Martin

Ahoj Kc-čka s parťákem Martinem jsme vyrazili na jednu vodu v blízkosti našeho bydliště . Po příjezdu k vodě, kde již parťák na mě čekál jsem nastražil na jeden prut Jahodu a na druhý Maximuse. Záběr přišel na jahodu a na podložku se mi podařilo dostat hned pěknou rybu o váze 9.2 kg . Opět jsem nastražil stejnou nástrahu přidal malé pva s podrcenou jahodou. Po zbytek našeho lovu se mi na podložku podívalo ještě 6 kaprů v rozmezí od 50 do 60 cm.

Polské rainbow

Už delší dobu jsme se s Milan domlouvali, že by jsme mohli zkusit nějakou zahraniční vodu. Termín jsme si naplánovali na červen. Vybírali jsme mezi Maďarskem a nebo Polskem, nakonec vyhrálo Polsko jelikož jsme jeli jen na tři noci a bylo to blízko, cca 2 hod. jízdy autem. Vyjížděli jsme hned po práci a k vodě jsme přijeli v odpoledních hodinách. S pomocí správce, který nám ukázal naše lovné místo a poradil jak na místní mohykány , jsme rozbalili naše nářadíčko a mohli jsme jít na ně. Je to 11 Ha voda s mnoha překážkami a ostrůvky. Hned první noc jsme chytli jednoho šupináče o váze 11 kg, který zabral Milanovi na testovací jahodu. Přes den jsme měli informace, že záběry od kaprů moc nepřichází a byla to pravda, nachytali jsme jen nějaké cejny. Druhý večer se zadařil krásný lín, kterého jsme chytli na plovku ananas. Přes den opět nic a byla před námi už jen poslední noc. Můj prut se rozjel kolem 23 : 00 hodiny a já navedl Milanovi do podběráku krásného lysce, který si zobnul boilies monster hemp s plovkou GLM a vážil 12 kg. Byla to krásná výprava na krásné vodě, kam se určitě ještě vrátíme.

Za team Kamikaze carp

Kuba a Milan

Výprava Maďarsko

Ahoj všem slušným rybářům. Dlužím ještě  výsledek naší výpravy s parťákem Palem a Jirkou Námořníkem, který nás na výpravu do Maďarska doplnil. Dobře vypadal hned začátek společného rybaření, kdy jsme měli  několik záběrů od ryb okolo 10kg. Po té se vše v horší ale obrátilo a ryby přestali úplně reagovat na naše nástrahy. Změna lovného místa nám moc taky nepomohla a přinesla záběry zase jen od menších ryb, ale tak to prostě někdy je. Nakonec to byl jen ten krásný lysec o váze 22.3kg , který byl ozdobou této výpravy. Mimochodem se můžu asi jen domnívat jestli bych rybu vůbec  chytil, pokuď by platila pravidla jako v České republice. Testovací boilie jahoda 24mm bylo na místě položené bez převážení více jak 30 hodin. Tady tu účinnou taktiku na velké kapry bohužel můžeme zkoušet na svazových vodách jen v zahraničí. Ale u nás už máme 4 – 24h o několik měsíců více, tak to už jdeme skoro s dobou😊Snad se toho taky někdy dožijeme. Tak ahoj někdy příště Miloš Novotný