EXPEDICE LABEX TOUR

Čau zdravím všechy rybáře a rybářky. S mým parťakem Martinem jsme vyrazili na naší oblíbenou řeku Labe. Když jsme dojeli na místo vyložili jsme auto, postavili bivak, pruty a tak dále a šli jsem si zmapovat terén, který byl perfektní na rybolov. Po výběru místa jsme zakrmili boilies kukuřice játra a řepkove pelety a šli jsem si připravit nástrahy na návazec.
Já nasadil na jeden prut testovací jahodu, na druhý prut  Maximuse s ananasovou pop up a poté jsem to mrsknul na zakrmené místo a čekal jsem až mi přijde ryba. První den jsem chytil tři ryby okolo 60 cm a druhý den jsem nastražil to samé jako první den akorát, že testovací jahodu jsem zadipoval a obalil pastou. Celý den byl bez záběru až kolem 9 hodiny se na mě přišel podívat krásný lysáček o váze 9 kg a když už jsem si myslel, že ten den skočil a chtěl jít stahovat pruty, tak se ozval hlásič zase na jahodu a přišel se na mě podívat krásný pupkatý šupik o váze 9,5 Kg. Po zbytek výpravy se mi ukázalo ještě pár menších kapříku.
Za KC Team – Váňa

Pískovna

Ahoj všem slušným rybářům. Na pozvání jsem měl možnost si jít zarybařit na víkend na místní svazovou piskovnu v Čechách. Hned po příjezdu na místo jsem zpzoroval že u druhé strany se nějaké ryby ukazují. Neváhal jsem ani vteřinu a hned jsem nafoukal člun, a jel zmapovat dno, označit místa bojkamy a zakrmit. Ke každé jsem rozházel asi 1,5kg kuliček a pelet. Jelikož na místní vodě bylo používání člunu jen na mapování a krmení a chytání bylo pouze na odhoz tak jsem si své místa zvolil ve vzdálenosti 100m a druhé podél břehu cca 60m v takové menší zátoce. Na jeden prut jsem zvolil testovací Jahodu s pop up ananas a nahodil jsem to do zátoky a ještě prokrmil pár kuličkami kobrou. Ke vzdálenější bojce jsem zvolil samostatnou pop up ananas cca 5 cm ode dna. Ve 23:40 hod se mi ozval pravý prut od vzdálenější bojky, kde jsem měl samotné pop up ananas, po zaseku cítím že na druhé straně je celkem slušná ryba, po souboji podebíram krásného lysce s váhou 9,20 kg. Jelikož u nás na svazové vodě se smí chytat do půl noci, tak jsem pruty stáhl a šel si lehnout. Ráno ve 4:00 tam hned psilam oba pruty. Každé 4 hodiny to prehazuji měním kombinace ale bohužel marně do konce výpravy j

dav

sem se už záběru nedočkal. Ale bylo tam krásně a klid.
Za KC team Milan.

Ahoj, během poslední výpravy se mi povedla jedna pěkná ryba s váhou 12,5kg. Misto jsem dva dny předem provnadil boiliem Maximus a Jahoda. Na maxima mi moc záběrů nechodí, ale když příjde, tak stojí za to. A to se stalo i teď. Ať Vám to jezdí!

Za KC Team Martin

Ahoj Kc-čka s parťákem Martinem jsme vyrazili na jednu vodu v blízkosti našeho bydliště . Po příjezdu k vodě, kde již parťák na mě čekál jsem nastražil na jeden prut Jahodu a na druhý Maximuse. Záběr přišel na jahodu a na podložku se mi podařilo dostat hned pěknou rybu o váze 9.2 kg . Opět jsem nastražil stejnou nástrahu přidal malé pva s podrcenou jahodou. Po zbytek našeho lovu se mi na podložku podívalo ještě 6 kaprů v rozmezí od 50 do 60 cm.

Za KC team Luboš

Polské rainbow

Už delší dobu jsme se s Milan domlouvali, že by jsme mohli zkusit nějakou zahraniční vodu. Termín jsme si naplánovali na červen. Vybírali jsme mezi Maďarskem a nebo Polskem, nakonec vyhrálo Polsko jelikož jsme jeli jen na tři noci a bylo to blízko, cca 2 hod. jízdy autem. Vyjížděli jsme hned po práci a k vodě jsme přijeli v odpoledních hodinách. S pomocí správce, který nám ukázal naše lovné místo a poradil jak na místní mohykány , jsme rozbalili naše nářadíčko a mohli jsme jít na ně. Je to 11 Ha voda s mnoha překážkami a ostrůvky. Hned první noc jsme chytli jednoho šupináče o váze 11 kg, který zabral Milanovi na testovací jahodu. Přes den jsme měli informace, že záběry od kaprů moc nepřichází a byla to pravda, nachytali jsme jen nějaké cejny. Druhý večer se zadařil krásný lín, kterého jsme chytli na plovku ananas. Přes den opět nic a byla před námi už jen poslední noc. Můj prut se rozjel kolem 23 : 00 hodiny a já navedl Milanovi do podběráku krásného lysce, který si zobnul boilies monster hemp s plovkou GLM a vážil 12 kg. Byla to krásná výprava na krásné vodě, kam se určitě ještě vrátíme.

Za team Kamikaze carp

Kuba a Milan

Výprava Maďarsko

Ahoj všem slušným rybářům. Dlužím ještě  výsledek naší výpravy s parťákem Palem a Jirkou Námořníkem, který nás na výpravu do Maďarska doplnil. Dobře vypadal hned začátek společného rybaření, kdy jsme měli  několik záběrů od ryb okolo 10kg. Po té se vše v horší ale obrátilo a ryby přestali úplně reagovat na naše nástrahy. Změna lovného místa nám moc taky nepomohla a přinesla záběry zase jen od menších ryb, ale tak to prostě někdy je. Nakonec to byl jen ten krásný lysec o váze 22.3kg , který byl ozdobou této výpravy. Mimochodem se můžu asi jen domnívat jestli bych rybu vůbec  chytil, pokuď by platila pravidla jako v České republice. Testovací boilie jahoda 24mm bylo na místě položené bez převážení více jak 30 hodin. Tady tu účinnou taktiku na velké kapry bohužel můžeme zkoušet na svazových vodách jen v zahraničí. Ale u nás už máme 4 – 24h o několik měsíců více, tak to už jdeme skoro s dobou😊Snad se toho taky někdy dožijeme. Tak ahoj někdy příště Miloš Novotný

Balaton

Balaton.

Ahoj, naplánovali jsme si s rodinou týdenní rybářskou dovolenou na magickém jezeře Balaton.

Přivezli jsme sebou déšť, tak jsme rychle postavili bivaky.. Holky vybalovaly a já už hledal to pravé lovné místo.

Vybral jsem místo 350 metrů před sebou, označil tyčovkou a okolo rozházel deset kilo pelet a deset kilo boilies.

Namíchal jsem GLM, MAXIMUS a kilo testovací jahody. Tu jsem naházel dál od tyčovky.

Všechny čtyři pruty byli ve vodě až v osm večer. Za noc se nám rozjeli tři pruty. Dva na Maximus a třetí na GLM s plovkou bílý pepř.

Dva dny, kdy jen pršelo, nám brali kapři přes den i v noci hlavně na Maximus. Jakmile se počasí otočilo a bylo trochu tepleji, bez větru, ryby přestali brát. Záběrů bylo míň a míň. Příposlechy se ozvali převážně jen v noci.

Proto jsem se rozhodl vyzkoušet  novinku,  ,,Jahoda“.

Vyvezl jsem prut a okolo montáže jsem rozhodil pár kuliček a dočkal jsem se. Za dvě hodiny jsem prut opět vyvážel a opět s Jahodou. Nečekaně jsem se dočkal i záběrů přes den. Na noc jsem dal Jahodu na oba pruty, Lukáš se držel pořád GLM a Maximus. Já jsem se vůbec nevyspal, jen jsem vyvážel pruty.

Když se celou noc budil pípáním mého příposlechu, Jahodě neodolal a nastražil ji také.

Kaprů bylo dost, jen váhou se nepříblížili našim cílům i když jsme vyváželi daleko od našeho místa a návazce jsme přizpůsobili větším rybám, ryba větší nepřišla.

Jestli někdo pojedete na Balaton, nechci vychvalovat Jahodu, ale na daném revíru je to pro mě TOP Boilies.

Já se tam určitě co nejdříve vrátím, mám tam totiž nevyřízené účty :-).

Čau Hagi

Ahoj rybáři a rybářky,

Naplánoval jsem si výpravu na víkend, na menší svazovou přehradu si trochu odpočinout. Kvůli pracovnímu vytížení, jsem dorazil k vodě v pátek až kolem deváté hodiny večer, kde už na mě čekal můj parťák – Lukáš.

Nahodil jsem první prut s GLM jen s PVAčkem. Na druhý prut jsem dal MAXIMUS, opět jen s PVA.

Do půlnoci se nic nedělo, tak jsem pruty vyndal a každé místo jsem nakrmil dvěma kily… Uvidíme ráno, říkal jsem si….

Ve čtyři ráno nám zazvonil budík, ani jsem se pořádně neobul a už bylo nahozeno. Sotva jsem zapnul spacák, se ozvalo GLMko. Vytáhl jsem krásného lysce.. znovu jsem přikrmil, nahodil a než jsem se otočil, ,,Luky má záběr´´…

V tom mi blesklo hlavou : ,,Tak to si asi tuhle výpravu moc neodpočinu :-)„.

Potom to teprve začalo..  jeden záběr za druhým…  lysce, šupináče, sice menší, ale nádherný..

Měli jsme okolo třiceti záběrů. V neděli jsme skončili sice neodpočatí, ale zato spokojený..

Přeji vám podobných víkendů jako jsem měl já, co nejvíce…Hagi

Víkend pod Pálavou

Zdravím příznivce Kamikaze carp rozhodl jsem se stravit víkend pod Pálavou, na lov jsem měl necelých 40 hodin. Jako nástrahy jsem si vzal sebou Testovací Jahodu a GLM Stench. Jako montáže jsem zvolil na panáčka. Prvních 24h byly bez záběru až na večer dostávám padák, bohužel od Cejna. Pak už se nic neděje až ráno kolem půl osmé dostávám razantní jízdu a po krátkém souboji podebiram krásného šupika, který zabral na Testovací Jahodu s pop up ananas. Během hodiny dostávám na druhý prut opatrný záběr, jedu na vodu a na konci krásný, ale bohužel malý kapřik, který neodol GLM S

tench s pop up. Do konce výpravy mi zbývalo už jen necelá hodina ale to se už nic nedělo.

Za KC team Milan

sdr

Ahoj,

po dlouhém připravovaní jsem se vydal na 5 denní výpravu si odpočinout a něco pochytat. Po příjezdu k vodě jsem si vybral místo,kde budu chytat. Místo jsem si zvolil a na nic jsem nečekal a začal vybalovat věci z auta. Po vybalení věci jsme si postavil bivak, naházel věci do bivaku a pak přišlo to nejlepší příprava prutu a zvolení levného místa. Nejdříve jsem si místo zmapoval o hloubce 5 metrů zhruba 90 metrů od břehu. Přemýšlel jsem na co budu chytat. Na jeden prut boilies jsem dal Jahodu v testu a druhej prut bolies GLM. Zakrmil paletama a bolisem a už jsem jen čekal . Na břeh se mi ukazalo pár ryb viz.fotoa a já spokojený a odpočinutý zbalil věci a odjížděl domů. Za Kc Team Štĕpán