Martin

Navijáky: York Dark Force

Bivak: Prologic Bivak Cruzade Bivvy

Milan a Jakub – Listopad 2017

Ahoj zdravím základnu KC. S parťákem Kubou, jsme se vydali na 3 denní výpravu otestovat pár druhů boilis od KAMIKAZE CARP a to GLM,Fire Plum a SWEET Fish. Já dojel k vodě v pátek ráno, nafoukl jsem člun a vydal se hledat nějaké lovné místo, kde bych položil tyčovou bojku. Po chvíli hledání se zadařilo a bojku jsem položil do hloubky 6,8m. Místo jsem rozkrmil řepkou a cca dvěma hrstmi kuliček. Položil jsem montáž s jednou kuličkou Fire Plum a s pop up. Druhý prut jsem vyvezl do hloubky 7,7m s jednu kuličkou GLM. Po 3 hodinovém čekání přišel první záběr na boilis GLM a byl z toho krásně stavěný šupináč, který vážil 8kg. Do půl hodiny po prvním záběru se ozval druhý prut, ale bohužel jsem o rybu přišel. Při navazování uřízlého prutu, se ozval hlásič a na kuličku GLM jsem zdolal druhého kapra s váhou 7kg. Večer dorazil Kuba, vyvezl pruty, kde na jeden nastražil kuličku GLM a umístil jej k bojce a na druhý prut dal boilis SWEET Fish do hloubky 7,5m. Přes noc se nám záběr nepovedl. Přišel až kolem 6 hodiny ráno, na můj levý prut s kuličkou GLM a byl z toho vánoční kapřík o váze 3,5kg .Nasnídali jsme se a převezli všechny pruty.Kolem 13:00 hodiny Kubisovi zapípal hlásič, skáče do člunu a vyráží za rybou. Po krátkém souboji se nám ukazuje krásný šupík s váhou 18,90 kg, kterému na panáčka zachutnala kombinace SWEET Fish se stejnojmennou pop up. Radost z takové ryby byla obrovská a museli jsme ji zapít jedním panákem domácí slivovice. Až po setmění přichází další záběr, opět na GLM a byl zdolán kapr s váhou 6kg. Chvíli na to i Kuba vyráží na vodu a vrací se s krásně stavěným šupíkem vážícím 9,1 kg, zachutnala mu kulička GLM. Celou noc nás nechaly ryby spát, až nad ránem kolem půl sedmé zapípal můj levý prut , jdu se podívat, ale nic se neděje. Oplachuji se studenou vodou a najednou záběr na pravý prut, hned skáču do člunu a vyrážím za rybou, je z toho lysec s váhou 6,4 kg, který si zobnul panáčka Fire Plum s pop up ananas. Rychle jedna fotka a šup s ním zpátky do vody. Rozhodl jsem se , že převezu i ten levý prut , který jednou zapípal, ale pro jistotu beru sebou i podběrák.Prořezávám se hustým porostem řas, ale vtom cítím odpor na prutu. Po krátkém přetahováni navádím do podběráku krásného řádkáče a vracím se s ním na břeh. Po zvážení má ryba 13,7kg. Zabral opět na GLM. Rychle nafotíme a pouštíme. Do konce výpravy nám zbývaly cca 2 hodiny a ještě mi přišli dvě krásné ryby s váhámi 10,5 a 11,7 kg. Celkem se nám povedlo dostat na břeh 13 ryb, jen o jednu jsme přišli. Výprava se povedla na jedničku, z boillis jsme byli nadšení. Nejlepší nástraha GLM, pak Fire Plum a SWEET Fish.
Za KC team Milan a Kuba.

Bydliště: Brno, Slatina

Revír: Dyje a ostatní řeky

Pruty: DAM-MAD D-Fender all

Navijáky: Daiwa black window

Bivak: Brolly-New Dynasty

Miloš a Palo – Itálie

Itálie!

Letošní rok jsem chtěl po delší době opět vyrazit za hranice naší republiky a v hlavě mi stále vyvstávalo jezero v Itálii, kde už jsem před lety rybařil, a na krásy tohoto jezera nešlo zapomenout. Kamaráda Pala nemusím dlouho přemlouvat na společnou výpravu a v září můžeme vyrazit.
Vyrážíme v noci a máme před sebou dlouhou cestu. Bohužel při přejezdu Alp nám praská hadice od chladiče, tak nám nezbývá nic jiného, než čekat v Itálii na opravu u nejbližšího servisu.
Na jezero přijíždíme až k večeru, a tak stíháme vlastně jen ty nejnutnější věci – zakoupení povolenky a přeplavení se na místo, které jsme si vybrali. Nemuseli jsme dlouho přemýšlet o tom jaké boilies vzít a padla jasná volba na příchuť GLM a boilies, které testujeme a to Maximus.
Ráno po náročném večeru a noci pro nás teprve výprava začíná naplno a vydáváme se na delší dobu s echolotem na vodu. Odpoledne zesílil vítr a přinesl pro mne první záběr v podobě prvního kapra okolo 12kg. Palo začíná mít pravidelné záběry na GLM z jednoho místa od ryb okolo 10kg, ale v noci už podebírá jednoho z těch větších Italských šupináčů s váhou 15kg.
S očekávanou změnou počasí přišlo i podstatně více záběrů a to jak na Maximus, tak na Glm. Třetí den okolo poledne, zrovna když stojíme u prutů, se ozvali dvě pípnutí na Palovo prut a pomalá jízda už od začátku značila větší rybu. Pomáhám Palovi do člunu a on vyráží za svým vysněným úlovkem. Nakonec vidím zaťatou pěst směrem k břehu a já už tuším, že to bude ryba, která od té magické dvacítky nebude daleko. Nakonec opravdu přijíždí s rybou, která lehce těch 20 kg překročí.
Další dny vlastně pravidelně chytáme kapry přes deset kilogramů a zkoušíme proto každý i tři kuličky 24mm za sebou, což bylo, jak jsme zjistili bezvýznamné, protože menší ryby to stejně nakonec nezastavilo. Výjimkou byl Palovo kapr přes 17 kg. Když bylo tři dny do konce výpravy, rozhodl jsem se hledat nové místo, které jsem nakonec našel. Udělal jsem ještě jednu změnu a začal jsem tam krmit jen vysušeným Maximem. Už z předchozího testování jsem věděl, že když na Maxima záběr přijde, tak ryba většinou stojí za to. První záběr přišel hned následující noc a kapr 16 kg dával naději, že snad ještě i já nějakého většího šupináče do konce výpravy z vody vyndám. To jsem ještě netušil, jaká série záběrů mě čeká. Na další záběr jsem nemusel čekat dlouho a v noci na ten samý prut další nádherná ryba 18 kg. Druhý den okolo poledne znovu ten samý záběr, který už jsme jednou tady viděli u Pala, ale tentokrát jdeme do lodi oba dva. Bez jediné vázky mi po urputném souboji Palo podebírá nádherného 19kg těžkého šupináče.
Nové místo mě přináší neuvěřitelnou sérii větších ryb na Maximus. Na poslední noc se rozhoduji ještě všechny pruty převézt a doufat. O půlnoci mě budí příposlech a já vyrážím ve tmě někam do dáli za kaprem. Při světle čelovky po dalším dlouhém souboji mám nakonec v podběráku mého posledního kapra téhle výpravy, který má 18.5kg a 105cm. Krásná ryba na závěr a mě jen mrzí, že tohle neuvěřitelně produktivní místo musím ráno opustit. Celkem jsme chytli 28 kaprů přes 10 kg a 7 kaprů přes 15kg. Na závěr musím poděkovat Palovi za super výpravu, protože není nic lepšího, než jet na výpravu s parťákem, který vám rybu nezávidí a vždy pomůže, když potřebujete.
Za KC Team Miloš Novotný a Palo Mečiar

Jenda – Září 2017

Ahoj, zdravím všechny kapraře.
Zhruba před třemi měsíci jsem si naplánoval zářijovou týdenní výpravu na svou oblíbenou svazovou vodu. Konečně nastal den odjezdu.
Po příjezdu, vybrání místa, postavení bivaku a rozbalení prutů se věnuji připravě montáží.
Mou nástrahu tvořilo boilies Maximus a Glm Stench 24 mm. Oba tyto druhy boilies jsem kombinoval s pop upy Black Robin a Fire Plum.
K zakrmovaní jsem používal játrové pelety, které jsem dipoval v tekutých játrech.
Po prvním dnu jsem byl bez záběru. Druhý den navečer konečně přichází první úlovek lyseček 3 kg na Glm Stench + pop Black Robin s radostí ho pouštím zpět do rodného živlu s přáním mnohem většího úlovku. O několik hodin později podebírám kapra 6 kg. Další den jsem ulovil kapra 7 kg.
Oběma kaprům zachutnala novinka boilies Maximus+ pop up Fire plum.
Ve Středu ráno bylo splněno mé přání, po krásném souboji podebírám šupíka 13,5 kg, kterému zachutnalo 24 mm Glm Stench+ pop up Robin Black. Převládla u mě radost z tak krásného kapra.
Potom se mi ještě podařilo ulovit lysce 7,5 kg na Maximus + pop up Fire Plum. Po té se ještě dokonce výpravy na břeh podívalo několik kapřích dorostenců.
Z této výpravy jsem odjížděl velice spokojen.
Za KC Team Honza Rajdl

Dejv – Srpen 2017

Ahoj kolegové rybáři,

V polovině srpna jsem ukořistil několik málo hodin volna, na nic jsem nečekal a vyrazil zkusit štěstí na 24 hodin k vodě. Vybral jsem si jeden menší svazový rybník o rozloze 2ha. Jako nástrahu jsem zvolil Monster Hemp.

Po výběru lovného místa jsem do vytipovaného místa naspomboval pár dávek partiklu v kombinaci s půleným Monster Hempem. Počasí nebylo nic extra, celý den pršelo, jen tu a tam na pár okamžiků vylezlo slunce. První záběr se dostavil až pozdě večer a ke břehu se podíval kapří dorostenec.

Druhý a vlastně poslední záběr mého 24hodinového lovu se dostavil druhý den dopoledne, kdy se mi podařilo chytit pěkného lysce s váhou 7kg. Posledních pár hodin lovu už nepřineslo žádný záběr. I přesto jsem si tyto okamžiky dokonale vychutnal a s vědomím, že se mi podařilo ulovit na podmínky tohoto revíru slušnější rybku jsem mohl spokojeně odjet domů.